DergiPark logo
  • English
    Turkish English
  • Admin Panel User Panel Coordinator of Scientific Publishing Panel My Journals My Research My Followers Profile
    Logout
  • Login
DergiPark logo

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Volume: 3 Issue: 6, 12/1/10

Year: 2010

Research Article

 

1. GLOKAL ÜRÜN VE MARKA STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: “ALGİDA” İZMİR ÖRNEĞİ

Aykan Candemir , Ali Erhan Zalluhoğlu

Page : 1-27
Add To My Library
Create Research
PDF

 

2. YÖRESEL ÜRÜN İMAJININ TÜKETİCİ SATINALMA DAVRANIŞI VE YÜKSEK FİYAT ÖDEME EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ - İSTANBUL İLİNDE BİR UYGULAMA

Gülpınar Kelemci Schneıder , A. Bahar Ceritoğlu

Page : 29-52
Add To My Library
Create Research
PDF

 

3. ŞEHİR PAZARLAMASINDA MARKA KİŞİLİĞİNİN ETKİSİ: ALGILANAN MARKA KİŞİLİĞİ - TURİSTLERİN TAVSİYE ETME DAVRANIŞI İLİŞKİSİ

Hüseyin Kanıbir , Sima Nart , Reha Saydan

Page : 53-84
Add To My Library
Create Research
PDF

 

4. e-PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN e-MEMNUNİYET ALGILAMASINDA ROL OYNAYAN BİLEŞENLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Levent Çallı , Nihal Sütütemiz , Mustafa Yılmaz

Page : 85-105
Add To My Library
Create Research
PDF
       
  • Archive
    • Volume: 2 Issue: 4, 12/1/09
    • Volume: 3 Issue: 5, 6/1/10
    • Volume: 3 Issue: 6, 12/1/10
    • Volume: 4 Issue: 7, 6/1/11
    • Volume: 4 Issue: 8, 12/1/11